W Ośrodku Spectrum pracuje zespół doświadczonych specjalistów, którzy z pasją i zaangażowaniem wspierają rozwój dzieci w spektrum. Nasi terapeuci, pedagodzy i psychologowie łączą nowoczesne metody pracy z empatią, tworząc przyjazne i bezpieczne środowisko do terapii. Każdy z członków naszego zespołu posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, a ich misją jest zapewnienie wszechstronnej opieki, która pomaga naszym podopiecznym osiągać pełnię swojego potencjału. Wspólnie dążymy do tego, aby każde dziecko mogło rozwijać się w atmosferze wsparcia, zrozumienia i szacunku.
Psycholog, pedagog, oligofrenopedagog, neurorehabilitant C-Eye, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, trener umiejętności społecznych, terapeuta funkcji poznawczych i trudności szkolnych metodą Instrumental Enrichment® (IE®). Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia kliniczna i zdrowia.
W swojej codziennej pracy staram się widzieć, akceptować i rozumieć dorosłych oraz dzieci, wspierać ich w zrozumieniu tego, co dzieje się między nimi, oraz tworzyć pełniejsze i bardziej satysfakcjonujące relacje. Umiejętnie łączę psychologię klasyczną z psychologią holistyczną, co przekłada się na wyjątkową skuteczność przeprowadzanych sesji. Doświadczenie pracy z dziećmi i młodzieżą nauczyło mnie, jak ważna jest bliska, bezpieczna więź między dzieckiem a dorosłym, a także jak przebiega rozwój i jakie trudności mogą się pojawić w jego trakcie.
U swoich klientów szanuję prawo do wyrażania emocji, odkrywania świata, popełniania błędów i współdecydowania. Pracuję zgodnie z podejściem opartym na szacunku, otwartej komunikacji, empatii i indywidualności każdego człowieka. Z pasją angażuję się w działania na rzecz poprawy jakości życia klienta, korzystając z nowoczesnych technik terapeutycznych. Dzielę się wiedzą, którą stale zdobywam, biorąc udział w kursach, szkoleniach i warsztatach rozwojowych.
Terapeuta, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, doradca zawodowy, terapeuta funkcji poznawczych i trudności szkolnych metodą Instrumental Enrichment® (IE®), trener kompetencji społecznych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie Terapii i Treningu Grupowego na kierunku Zastosowanie psychologicznego warsztatu grupowego.
Posiadam ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom, młodzieży i dorosłym. Praca jest dla mnie pasją i źródłem inspiracji. Pomagam dzieciom i młodzieży w usprawnianiu i rozwijaniu funkcji poznawczych oraz procesów uczenia się. Wspieram dzieci w niwelowaniu trudności szkolnych, jednocześnie ucząc samodzielności myślenia i działania oraz dokonywania wyborów. Ponadto od wielu lat zgłębiam zagadnienia motywacji dzieci i młodzieży do nauki oraz wzbogacam metody i techniki, które pozwalają im efektywniej się uczyć. Prowadziłem zajęcia o charakterze terapeutycznym i zwiększające szanse edukacyjno-zawodowe z dziećmi i młodzieżą posiadającymi m.in.: ADD, ADHD, dysleksję rozwojową, dyskalkulię, obniżoną sprawność intelektualną, uogólnione trudności w uczeniu, nieharmonijny rozwój intelektualny. Wspieram rodziców w planowaniu przyszłości swojego dziecka. Do pracy z dziećmi i młodzieżą podchodzę indywidualnie, poznając możliwości dziecka i wykorzystując własną kreatywność terapeuty, by nawiązać z nim bezpieczną, pozytywną relację opartą na szacunku.
Nauczyciel, pedagog, trener, wykładowca, instruktor, koordynator, terapeuta metodą Hallwick, menedżer obozów sportowo-turystycznych. Absolwent jednolitych studiów magisterskich na kierunku Wychowanie Fizyczne o specjalności Turystyka.
W mojej pracy staram się dostrzegać, rozumieć i wspierać dorosłych oraz dzieci. Dobra komunikacja to dla mnie podstawa wzajemnych relacji pomiędzy zespołem, z którym pracuję. Rozmowy oraz interakcje z dziećmi i rodzicami dają nam wszystkim wzajemne zrozumienie i przynoszą atmosferę komfortu oraz bezpieczeństwa. Praca z dziećmi i młodzieżą opiera się na sprawdzonych metodach, ale także na śledzeniu na bieżąco innowacji, które są uzupełniane poprzez nowe szkolenia, kursy i badania. Umiejętnie łączę pracę koordynatora z pracą terapeuty, podchodzę do życia optymistycznie, „zbieram uśmiechy od dzieci i młodzieży, dając uśmiech rodzicom”, znajdując życzliwość, pochwałę, wyrozumiałość i satysfakcję po obu stronach. Praca na uczelni oraz prowadzenie zajęć z dziećmi w ośrodkach sportu i rekreacji dały mi możliwość rozwijania moich umiejętności oraz budowania pozytywnych relacji z uczestnikami zajęć.
Zdobycie nowych umiejętności w zakresie masażu oraz praca z ciałem poprzez zajęcia zdrowotne z Tai Chi pokazały, jak efektywnie, zdrowotnie i duchowo wpływa to na każdego z nas. Wykorzystywanie natury i wzajemna korelacja czynią nas zdrowszymi, silniejszymi i bardziej uśmiechniętymi, nawet w najtrudniejszych momentach naszego życia.
Terapeuta TheraSuit, instruktor TheraTogs, fizjoterapeuta. Absolwentka studiów licencjackich Olsztyńskiej Szkoły Wyższej na kierunku fizjoterapia.
Jestem terapeutą intensywnej terapii w kombinezonach TheraSuit oraz mamą chłopca z mózgowym porażeniem dziecięcym, co wiąże się z dużym doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Prowadziłam centrum intensywnej rehabilitacji ruchowej, gdzie przyjmowałam dzieci, młodzież oraz dorosłych z różnymi schorzeniami ruchowymi i neurologicznymi. Moją pasją jest praca z pacjentem – zakładam cele do realizacji i dążę do ich osiągnięcia. Lubię poznawać nowe metody pracy oraz łączyć je ze swoimi umiejętnościami i doświadczeniem.
Neurologopeda, oligofrenopedagog, tyflopedagog, pedagog z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, w normie intelektualnej oraz z deficytami rozwojowymi. Absolwentka studiów magisterskich na kierunek Politologia w zakresie “kultura i polityka w społeczeństwie medialnym”.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i dyslalią w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Prowadzę terapię dzieci ze spectrum autyzmu oraz osób dorosłych z afazją rozwojową, dyzartią oraz niepłynnością mowy. Ukończyłam liczne szkolenia oraz kursy specjalistyczne, kontynuuję naukę Polskiego Języka Migowego.